Thursday, March 29, 2012

moody

Bismillah, Alhamdulillah den masih lagi bernyawa bersama2 rakan2 yang lain yang tengah struggle untuk a level ni, insya Allah lagi 41 hari la ooiii.. haahaa..

pasal mood, entah kenapa, tiba2 kadang2 mood jadi hilang nak study, mungkin asyik fikir nak siapkan unit 6, sukan i skep, baju mmc, baju untuk TAP, and A-LEVEL haha.. mungkin banyak kerja, tapi insya ALlah, masih lagi dikurniakan kekuatan oleh Allah..

insya Allah, lepas ini den akan plan baik2 punya untuk a-level ini, dengan rakan2 yang lain, insya Allah dalam masa sebulan lagi ni, kena guna gear 5 dah ni, insya ALlah, semoga den n rakan2 yang lain skor 15, 3 A*, Amin..

pesanan buat diri:
1. subuh tu kena jaga baik2.
2. insya ALlah akan hantar rakan2 ktj ahad ini, semoga dipermudahkan..
3. istiqamah dalam ibadah.
4. Quran tak tinggal.
5. dhuha tak tinggal.
6. langsaikan hutang pak mat.
7. study smart.
8. no moody2 lagi k.
9. sentiasa doa yang terbaik.
10.ingat mak abah n family selalu
11.kurangkan main badminton, kalau sakit belakang, kan susah nanti.haha

insya Allah, semoga sentiasa dalam rahmat Allah, ya Allah, aku mohon ampun keran selalu sangat melakukan salah terhadapmu, lagi2 pasal subuh ya ALlah, kuatkan aku melawan nafsu ku ini ya ALlah, semoga aku tidak lagi berharap kepada rakan2 yang lain bahkan aku yang terlebih dahulu bangun untuk bertemu Mu ya Allah..

semoga istiqamah.. salam mujahadah. ingatlah, segalanya bermula daripada sekeping hati.. semoga diputihkan dan disucikan hati ini.. amin..

2 comments: