Jom Follow...

Friday, April 19, 2013

anniversary ke 22

Assalamualaikum. . Alhamdulillah.  Syukur kepada Allah kerana masih lagi hidup dalam keadaan sihat walafiat pada hari jumaat ni.. semoga iman dan taqwa kita sentiasa bertambah dari semasa ke semasa insya Allah. . :)

Ok. Pasal anniversary ni. Bukan den punya anniversary sebab den masih single lgi.. ha. Tapi anniversary yang den nk kongsi ialah anniversary mak dan abah den yang ke 22 tahun semalam, 18.4.2013. Alhamdulillah.  Den pun akan sampai umur 21 tahun ini., so dah 22 tahun mak dan abah bersama sejak dorg ditakdirkan Allah menikah pada tanggal 18.4.1991.

So. Den sebagai anak yang sulong bersama2 adik2 yang lain :

Sentiasa mendoakan agar ayahanda dan bonda sentiasa dalam keadaan beriman dan taqwa pada Allah.
Sentiasa mendoakan agar ayahanda dan bonda sentiasa dalam keadaan sihat  walafiat.
Sentiasa mendoakan agar ayahanda dan bonda sentiasa dimurah rezeki oleh Allah.
Sentiasa berharap agar ayahanda dan bonda sentiasa tabah dan cekal hadapi segala cabaran hidup.
Sentiasa berusaha untuk menjadi anak yang soleh untuk ayahanda dan bonda.
Sentiasa berusaha memberikan kebahagiaan kepada ayahanda dan bonda.
Sentiasa berdoa agar ayahanda dan bonda selamat di akhirat dan di dunia.
Sentiasa berdoa agar ayanhanda dan bonda sentiasa happy
Sentiasa berdoa agar ayahanda dan bonda selamat dari segala azab, hisab dan stret ke jannatul firdaus Allah..

Macam 2 benda dah terjadi selama 22 tahun ni kan, so. Semua itu pastinya telah ditetapkan cantik oleh Allah dan pastinya ada pelbagai hikmah yang kita masih tak tahu..

So. Happy anniversary drpd anakmu.. takdelah jauh sgt pun kat indonesia ni.. hehe. Doakan anakanda berjaya menjadi seorang doktor muslih yang dapat berbakti kepada ummah.

Salam jumaat. Wassalam. . :)

No comments:

Post a Comment