Tuesday, February 15, 2011

kawan Aku Pening...

"bangang la ko mad"...
"mcm ne bleh jatuh nie"... aduai...

hahahaha...

tanggal jam 7.20 ptg di akasia sek.18...
berlaku la suatu tragedi yg sangat mengharukan...
berlaku satu sliding yg x di jangka..

moto LC abg Fizi..
habis terseret di sebelah kanan...
sebabnye,, terseret la bai..
hahahaha...

aku dgan apai terseret kat selekoh tjam..
apai bleh plak mencarut an mase dah jatuh...
hahahaa..

jd fames ah gak wat seketika...
apai sudah mula d knali ramai...
tp apai ckap.. "aku x nk publisiti murahan ni mad"
hahaha..

ble dah jtuh.. trus ktrg bangun, angkat moto.. trus nk bla...
malu bai.. tmpat awm..
hehe.

dah suku jalan...
apai bwk..
ttbe plak apai stop..
hahah...

"aku pening mad" jap2.. aku pitam...
hehe..
"ok pai.. turun dulu.. duduk2"..
mse 2 la ramai yg kerumun...
sume pmpoan dari akasia...
akak2 psc ngan dak2 klas aisar..
hahaa..

uztaz Redha pulak lalu...
dah la ade prgram ngan uztaz redha malam nie...
haahhaahha... naseb baek x kantoi...
dah kesat2 luke kat tangan..
dah dpat tisu dr akak td..

hee..
kterg trus pecut slow2
hehee....

smpai jek.. pura2 ok.. haha..
tp... lupe nk cter td.. ktrg g cemara nk beli mknn buke pose...
dah jatuh td,, abes la mknn jatuh gak..
sampai kat bilik,,
"geng, sory la geng..."
aphal mad??
dorg nmpak plstik mknan robek2 an..
mknn ok x??
hahaa

ktrg nmpak ok jek.. last2.. kantoi jgak ksan luke...
huuhuu...

"sory fizi.. "
moto ko abes..

akhirnye,, aku ngan apai pn selamat la smpai kat bilik..
n trus sapu ubat..
n menjerit ksakitan...
huuhu/...

pnat dah tulis..
pengajaran nye..
jgan la merempit mase jalan licin di selekoh....
jge la harte bende org laen mcm harte kte..

sekian... :)

No comments:

Post a Comment